Популярни публикации

понеделник, 12 октомври 2015 г.

Иска ми се.... България да бъде пак на три морета

Иска ми се
Иска ми се.... България да бъде пак на три морета...но не Черно, Понтийско и Евкинско..
Иска ми се... Българите пак да бъдат най-много след индийският народ ..но не.по „цигании“ и кючеци...
Иска ми се.... депутатите ни да намаляват рецирпочно на населението ни...
Иска ми се .....български  журналист да спечели Пулицър, а не да чака за огризки под масата на олигарха.
Иска ми се... името на президента ни да е производно на жаргонната дума за женски полов орган, а не барачка за слама, в „задния двор“ на Америка и ЕС.
Иска ми се....всичките ни депутати да имат висшо образование...33 степен посветени... и всеки от тях да има задължителна татуировка   „Съединението прави силата“
Иска ми се....държавата да плаща 80 % от стойността на намерено съкровище на намерилия го, както и доживотен безплатен билет за него и семейството му за всички музеи в страната.
Иска ми се....младите да научат устройството, основите и особеностите на  Живота и Света, а не токова на химията, физиката, електрониката, компютрите и прочие. Да ги научат и да знаят как да ги използват, а не да ги назубрят и след 2 седмици да ги забравят.
Иска ми се....да преподават Вяра, Надежда и Любов в училищата.
Иска ми се...най-вискота заплата да получават нашите учители, лекари и полицаи.

Иска ми се....съдебната власт да съди по човешкия морал и закони, а не по банкова сметка и властови статус.
Иска ми се...законодателната  власт да спазва сама създадените от нея закони, а изпълнителната да не изпълнява толкова безропотно нейните интереси..
Иска ми се... четвъртата власт да не е слуга на петата колона.
Иска ми се....да не забравяме само след три дни, кой е виновен за неизгодният договор, за катастрофата, наводнението, умрелия пациент,падналата тераса,  счупените крака на леда ..да помним..  и напомним на останалите.
Иска ми се....не само водачът на етническата партия да владее правилен и литературен български.
Иска ми се....водачът на етническата партия да говори на майчиния си език  изпълнен с любов за България и събратята му българи...
Иска ми се....Европейският парламент да не е убежище на недостойни и безотговорни българи.
Иска ми се...да излизаме на протести на улицата, не  - очаквайки някой лев за да закърпим семейния бюджет или за да ходим на мачовете от Шампионската лига, а да покажем  и защитим нашите идеи, морал и достойнство.
Иска ми се... България да не започва от нулата на всеки 20-30 години.
Иска ми се...хората в България като се пенсионират, да тръгнат да обикалят  по света, а не по кофите за боклук или кварталните кръчми.
.
Иска ми се...да сме винаги повече ХОРА, а после българи, вероподаници, партийци, групировки, конкуренти.
 Иска ми се....а на Вас?

Няма коментари:

Публикуване на коментар